O mnie

ag4 640 x 480Witam!

Od 2006 roku jestem licencjonowanym instruktorem metody Davisa z certyfikatem Davis Dyslexia Association International w USA (http://www.dyslexia.com/cb/listing.cgi?25516).

Specjalizuję się w zaawansowanych metodach korekty dysleksji, ADHD, dyskalkulii, dysgrafii metodą Davisa. W czasie zajęć indywidualnych pomagam dzieciom, młodzieży i dorosłym z dysleksją, nadpobudliwością i trudnościami w skupieniu w zakresie metod efektywnego czytania i uczenia się.

Jestem trenerem umiejętności poznawczych – prowadzę zajęcia grupowe z zakresu: efektywnej nauki, szybkiego czytania, technik pamięciowych, treningów pamięci. Od 2010r. pracuję jako nauczyciel akademicki (prowadzenie ćwiczeń z przedmiotu „Metody korygowania dysleksji” oraz „Metody korygowania dysfunkcji poznawczych”).  Jestem członkiem Davis Learning Foundation w Wielkiej Brytanii.

Prowadzę stronę/bloga dla rodziców, dotyczącą szeroko rozumianego rozwoju poznawczego dzieci i młodzieży: www.e-akademiarodzicow.pl

Jestem autorką książki "Elementarz dla dzieci z dysleksją"
wyd. Nasza Księgarnia

Agnieszka Łubkowska
Kontakt: tel. 502 905 754

Aktualności

  • Aktualności - tekst April 20, 2012

    Najbliższe wolne terminy: 2-6 października 2017. Zapisy:  tel. 502 905 754

    Dyskalkulia – jak ją rozpoznać?
    Istnieje kilkanaście, a tak naprawdę kilkadziesiąt symptomów, które mogą występować u dziecka, jedne z nich mogą być nasilone, inne nie występują wcale.Pierwsze z nich możecie Państwo zauważyć już u kilkulatków. Dziecko, które nie jest odpowiednio stymulowane poznawczo w odpowiednio wczesnym okresie, może mieć w procesie edukacji coraz więcej problemów, które narastają z każdym rokiem.  Czytaj więcej

    Wczesne objawy dysleksji
    Zarówno dziś, jak i w przeszłości, średnio 3 bądź 4 uczniów z każdej klasy, dociera do szkoły z bólem brzucha. Kolejny raz słyszy o sobie: „zdolny, ale leniwy”, „taki bystry a ma kłopoty z nauką”, „duka, ciężko go zrozumieć”, „popełnia mnóstwo błędów”, “mógłby, gdyby tylko zechciał”.  Czytaj więcej

    Odstępy między liniami pomagają dyslektykom
    Ostatnie badania naukowe pokazały, iż zwiększenie odstępów pomiędzy znakami i słowami w tekście poprawia szybkość i jakość czytania u dzieci dyslektycznych. Dzięki takim tekstom czytają one średnio o 20 % szybciej, popełniając przy tym o połowę mniej błędów. Czytaj więcej

    Dysleksja - każdy medal ma dwie strony
    Trudności z czytaniem są dla dziecka źródłem stresu. Ale dysleksja ma też inne oblicze: dyslektyczne dzieci są wrażliwe, bardzo często utalentowane, mają rozbudowaną wyobraźnię. To dlatego Ronald D. Davis swoją książkę zatytułował „Dar dysleksji”. Opisał w niej sposoby radzenia sobie z tym problemem. Czytaj więcej